TROBLA Houten akoestische versterker voor smartphones

Uit het juiste hout gesneden

30 MEI 2016, UTRECHT
Samenvatting
De Trobla is een uit duurzaam hout gemaakte versterker voor je smartphone. De akoestische versterker is handgemaakt in Slovenië en bedacht door drie creatieve vrienden die hun bedrijf via crowdfunding konden opbouwen. Het voordeel van de compacte Trobla is dat je hem nooit hoeft op te laden en je dus gemakkelijk overal naar muziek kunt luisteren; van kantoor en de tuin tot op vakantie. De Trobla is in diverse houtsoorten te koop, zoals walnut en maple, en is te gebruiken met vrijwel iedere smartphone.
  • Gemaakt van gecertificeerd en duurzaam hout
  • Geen batterij of stroom nodig
  • Stijlvol design, handgemaakt
  • Te gebruiken met vrijwel iedere smartphone
  • Hoge geluidskwaliteit

Kijk voor meer informatie, verkooppunten en de webshop op www.trobla.nl. De Trobla heeft een verkoopadviesprijs van 99 euro.

Over Trade Mart

Eén vertrouwde plek voor inkoop, trendbeleving en oriëntatie. Een plek waar je graag komt. Vernieuwend en onderscheidend. Waar je vooruitgang en successen boekt. Waar je ontdekkingen doet en tot nieuwe inzichten komt. Elke keer weer. In 2015 is Trade Mart de retail hotspot.

De detaillisten uit de volgende branches komen bij Trade Mart en op Trademart.nl om hun assortiment aantrekkelijk te houden en om op de hoogte te blijven van de trends en ontwikkelingen in de markt:

• Woonaccessoires
  • Huishoudelijke artikelen