Mighty Purse – De clutch die je smartphone oplaadt

Charge on the gp

16 MAART 2015, UTRECHT
Samenvatting
Lekker uit eten, naar een terrasje of stappen en dan… is de batterij van je mobiel bijna leeg terwijl je nog een hele avond hebt te gaan. De Australische Ana, voormalig model, en haar man Steve introduceerden de Mighty Purse. Een stijlvolle lederen clutch met een ingebouwde en verwijderbare batterij waarmee je via een USB verbinding je smartphone of tablet mee kunt uploaden.

Gemaakt van diverse soorten leer en verkrijgbaar in diverse mode kleuren en uitvoeringen, heeft de beurs een ingebouwde en verwijderbare batterij die je telefoon 2 tot 3 keer kan opladen zonder zelf opgeladen te moeten worden. Gekoppeld met de hoge kwaliteit van het tasje zelf, het feit dat elk merk en type device (iphone en ipad, samsung, blackberry ) kan worden opgeladen en de gunstige prijsstelling (€ 99,95) is de Mighty Purse vanaf het begin populair.

The Handbag Butler
Mighty Purse is een merk van The Handbag Butler, het bedrijf dat het Australische echtpaar in 2008 oprichtte. The Handbag Butler staat voor multifunctionele en stijlvolle producten en lanceerde al eerder de tafelhaak voor je handtas. In de Benelux is het merk in handen van de Nederlandse Esther Gijzen. Voor verkooppunten in de Benelux kijk op www.handbagbutlerbenelux.nl.

Over Trade Mart

Eén vertrouwde plek voor inkoop, trendbeleving en oriëntatie. Een plek waar je graag komt. Vernieuwend en onderscheidend. Waar je vooruitgang en successen boekt. Waar je ontdekkingen doet en tot nieuwe inzichten komt. Elke keer weer. In 2015 is Trade Mart de retail hotspot.

De detaillisten uit de volgende branches komen bij Trade Mart en op Trademart.nl om hun assortiment aantrekkelijk te houden en om op de hoogte te blijven van de trends en ontwikkelingen in de markt:

• Woonaccessoires
  • Huishoudelijke artikelen